LED Therapie

Bevorder je huidverjonging
met LED therapie

HEALITE II is het therapeutische gebruik van invallend licht om de celfunctie te fotomoduleren, de genezingstijden te verbeteren, de pijn te verlichten, de actieve acne te verminderen, de huidverjonging te bevorderen.

Indicaties van LED Therapie

• Versnelt de wondheling na laser of operatie
  • Vermindert pijn, kneuzingen, oedeem en erytheem
  • Voorkomt littekenvorming
  • Verbetert de klinische resultaten
  • Actieve acne
  • Huidverjonging
  • Bevordert haargroei

OPLOSSINGEN

Stimulatie van haargroei

Ledtherapie helpt het haarverlies te verminderen en nieuwe haargroei te stimuleren. Het ledlicht bereikt het hart van de haarwortelcellen. Werkt door de omzetting van licht in energie voor de cel. Het stimuleert de mitochondriën ATP te maken, de energiedrager op celniveau. Het stimuleert de bloedcirculatie in de huid. Alle normale celfuncties worden gestimuleerd en herstellen zich. Slapende en niet goed functionerende haarwortelcellen worden gereactiveerd. De oorspronkelijke celfunctie: het maken van nieuwe haren, herstelt zich. Resultaat: minder haarverlies en hernieuwde haargroei van gezonde en sterke haren.

Over de behandeling

Ledtherapie is snel, effectief en pijnloos. Al na 1 maand is het resultaat merkbaar, het haarverlies neemt af. Nieuwe haargroei wordt hierna zichtbaar. En na 6 maanden kun je voller, steviger en gezonder haar verwachten. Het haar is dikker en dichter van implant. Het is aanbevolen onderhoudsbehandelingen te doen voor het meest optimale resultaat.

2x/week om de 3 dagen gedurende 4 weken