HEALITE II™ serie

HEALITE II is het therapeutische gebruik van invallend licht om de celfunctie te fotomoduleren, de genezingstijden te verbeteren, de pijn te verlichten, de actieve acne te verminderen, de huidverjonging te bevorderen.

Indicaties

•  Versnelt de wondheling na laser of operatie
  •  Vermindert pijn, kneuzingen, oedeem en erytheem
  •  Voorkomt littekenvorming
  •  Verbetert de klinische resultaten
  •  Actieve Acne
  •  Huidverjonging
  •  Bevordert haargroei

Haargroei stimuleren

Led therapie helpt het haarverlies te verminderen en nieuwe haargroei te stimuleren. Het led licht bereikt het hart van de haarwortelcellen. Werkt door de omzetting van licht in energie voor de cel. Het stimuleert de mitochondriën ATP te maken, de energiedrager op celniveau. Het stimuleert de bloedcirculatie in de huid. Alle normale celfuncties worden gestimuleerd en herstellen zich. Slapende en niet goede functionerende haarwortelcellen worden gereactiveerd. De oorspronkelijke celfunctie: het maken van nieuwe haren, herstelt zich. Resultaat: minder haarverlies en hernieuwde haargroei van gezonde en sterke haren.

Led therapie is snel, effectief en pijnloos. Al na 1 maand is het resultaat merkbaar, het haarverlies neemt af. Nieuwe haargroei wordt hierna zichtbaar. En na 6 maanden kunt u voller, steviger en gezonder haar verwachten. Het haar is dikker en dichter van implant. Het is aanbevolen onderhoudsbehandelingen te continueren voor het meest optimale resultaat.

2x/week om de 3 dagen gedurende 4 weken